Ina hos väninna



Japp! Nu är jag tillbaka vid dator igen, Som vanligt så sent (eller tidigt) att de flesta har slutat blogga för dagen. Jag tänker inte sitta uppe tills de första fåglarna kvittrar. Men lyssna och titta på min nästa film!  En spännande upptäcktsresa i min dator har jag gjort igen! Men filmen blev upp och ner när den publicerades, haha! Lite obekvämt för oss som dansade!

Ett gäng glada tjejer hälsar Er välkomna till min blogg och motion!

Det finns mer än kläder i mitt sinne, det är aldrig för sent att ha skoj! Så häng med oss och kom ut med Era inspirationer! Jag har fått så många av Er!
Som t ex att ta bättre bilder, att skriva dikter, att försöka ladda upp musik och till slut har min dotter hjälpt mig med film.

Vi ses imorgon för då är jag mer hemma, bye bye!

Det du vill säga
Postat av: ♥{JUJU}♥ PHOTOS-FASHION-ME

No way! Jag sover? Hahaha :P

Snygga outfits oxå, och rolig dans hahah :)

2008-08-05 @ 01:41:29
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: anne

Om man inte är glad innan, så blir man det av att se er dansa! Jag hade en arbetskamrat från Bosnien och hon berättade att om hon och hennes väninnor hörde en bra låt när de träffades, så hoppade alla upp och dansade. Ofta såg det till att det fanns bra musik att dansa till. Jag tror vi skulle behöva mer dans i det dagliga livet, man blir ju glad av det!



Angående att "springa förbi människor på nätet", du har rätt. Att vara på mest-aktiva-listan har varit den tråkigaste tiden i mitt bloggande, mina kommentarer och de kommentarer (inte alla, men många) jag fick saknade substans helt och hållet. Och jagande efter nya läsare, vaddå läsare? Det var ingen av dem som läste vad jag skrivit. Nej, nu slutar jag stressa med detta, och ser istället till att bry mig i vad jag och andra skriver och vill berätta.

2008-08-05 @ 08:18:11
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

JA, här vwerkar det inte sluta att regna, så en liten fest kanske skulle vara på sin plats. Lite dans och glädje,

Nu ska jag åka och färga håret.

Ha det gott!

2008-08-05 @ 08:56:33
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Lexie

tack :) ja det är sant ;)

fina bilder :D

2008-08-05 @ 17:29:31
URL: http://musicofc.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0