Den blåa färgen är min, visst är den fin...

Som vanligt har jag flera ämnen jag skulle vilja skriva om. Egentligen har jag tänkt att välja ut någon diskussionstema så småningom. Om min läsarkrets skulle bli lite större skulle vi kunna prata om saker och ting gemensamt. De behöver inte vara svåra saker, men någonting som berör flera av oss iaf. Som t ex rynkorna jag skrev om i allra första början. En bra tema, va? Ha ha... :) .... Hmm... Här skulle stå en riktig sol eller något liknande :( .... Nej, jag behöver skaffa Fotoshopp med all dess finess!!! Är helt trött på utseendet av min blogg!

Jag har tänkt varför blev det aldrig någon skribent av mig, vad som är fel på mig egentligen? Jag kan inte svara på det men en sak vet jag: anledningen till varför jag inte blev författare är delvis att idéerna är för många, och jag har ju storlek S när jag köper mina kläder....ok,ok, M ibland. Samma gäller mitt huve. Så jag väljer att inte belasta min järna alltförmycket för då blir det kortslutning. Jag har nämligen för mycket elektricitet inom mig. Det blixtrar när jag går ut i mörkret.

Så jag väljer en enkel tema: min favoritfärg.
Jag lägger ut foto med min favoritfärg och då ser ni att den är den blåa färgen.
Gärna blandad med vitt. Vilken färg tycker ni mest om ? Visa gärna era foto!






Visst är det fint med blått ?!

Kram och hej då!

Det du vill säga
Postat av: Junitjej

Ja, det är fint med blått!

Kom igen nu! Var med och rösta fram Veckans blogg, om du inte rdan har gjort det här:

http://junitjejen.se/2008/july/utkast-jag-har-1.aspx

Ha en trevlig fredagskväll!

2008-07-11 @ 19:23:50
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anna

Jag håller med dig ang den blåa färgen! Det är den vackraste färgen av dem alla.



Och tack så jätte mkt för dina vackra ord! glad



/Anna

2008-07-12 @ 08:48:49
URL: http://lilltrollet34.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0