¤ fortfarande söker någon som vill prata engelska med mig ¤

Jag är på semester men var på jobbet ändå. Det är nämligen så att jag spelar.
När man spelar något instrument då kan man liksom aldrig sluta.
Det är samma sak som med idrott. Man ska hålla på med.
På samma sätt med språk.
Jag söker fortfarande någon som vill prata engelska med mig.
Att vara två om samma sak är roligare. Att vara tre eller mera ännu roligare.



Det du vill säga
Postat av: matilda

sv. ååå.... alla utom en tror jag är min dikt, det finns en som inte jag har gjort men hans namn står skrivet under. jag väntar spänt på att få läsa en dikt av dig!

2008-07-08 @ 23:53:42
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: ina

Tack för svaret! Som jag förstår är du mycket upptagen och jag blir jätte glad att du ger mig tid. Min dikt ska jag publicera i min blogg, den är lång, kanske måste jag dela upp den för... aj aj aj... nu blir jag brottom.

2008-07-09 @ 07:48:35
URL: http://iinnaa.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0