stress, stress, stress... I´ll be crazy!!!

Hej igen!
Har väntat i timmarna tills jag får tillgång till dator ...igen. Problem med att installera router, tyvärr.
Annars har vi två datorer, min lilla dotter och jag.
Har tagit en morgonpromenad efter råd av en av Er. För att jag är ledig och slipper jobba...hmmm...gör jag? Jag ska ju spela en konsert bl a om bara några veckor. Så måste jag sätta mig vid instrumentet och köra på som vanligt,
kanske redan idag!



Under promenaden försökte meditera bort allt som varit
för det är ingen idé att brottas med det som inte längre finns att nå.
Jag menar inte att man glömmer bort allting, nej, men minnena får inte hindra från att leva vidare och leva gott. 
//Jag brukar meditera annars, det kan ta en halvtimme, jag sätter mig på en av de bänkarna vid sjöstranden och både blundar och tittar på vatten och solglimtar i det//.
Men idag var jag mest arg och gick med snabba bestämda steg.
Det gick så fort att jag inte ens såg björken.
Men i sista stunden ändrade jag mig,
vände om och ställde mig tätt
 mot trädets varma kropp.



Ja, jag har fler bollar i luften och egentligen vill ha det så. Och jag måste få tid för mina tre barn.
Usschh!!!... Ville skicka foto på dom men ERROR, ERROR ERROR 3 x.... Nu måste jag tyvärr gå,
min äldsta dotter missa bussen, stod på fel sida av vägen... usch!


Jag söker någon som vill prata engelskan med mig. Kankse någon på bloggen. Kankse någon Ni känner igen. Jag har hittat en gratis kurs ute på nätet och läst under några kvällar, det fungerar men har känts rätt ensamt, man måste ju kunna praktisera.

Det du vill säga
Postat av: Cia

DU ska se att det finns flera intressenter när semestrarna är över. Just nu är det ganska dött i "bloggvärlden" Men om en månad börjar de hitta in till dig ;-)



Själv praktiserar jag engelska varje dag på jobbet. Har även bott i USA ett år så det rinner på. Men vem vet kanske praktiserar du med mig rätt vad det är ;-)

2008-07-09 @ 00:16:19
URL: http://www.mysecretwindow.se

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0