tre rarigheter under en dag

1. Först tog jag bilder på unika gamla saker i kyrkan där jag övar och kommer att spela en konsert. Jag brukar fastna för detaljer, olika perspektiv eller färg-och-ljus spel. Se själva!


jag är lite udda av mig och trivs med denna miljö som om jag var en drottning!

2. Mina gamla goa orgelskor! bredvid dom mina skitiga trädgårdsskor och sen promenadkängor som var mina räddade från ett djupare fall idag! jag klantade mig igen! jag ramlade i en djup grup med båda bena! ja! när jag skulle plocka hallon. härnäst kommer rarigheter från min igenomväxta unika trädgård. jag älskar lite slitna saker och så är också min trädgård.





3. man skulle kunna sluta för dagen för nu måste jag gå och lägga mig för att slippa hammocken imorgon men jag vill ju berätta om den sista rarigheten jag var med om idag. jag mötte en katt i min trädgård just precis då jag hade tagit alla dagens bilder, trodde jag, vi pratade en stund för det ville han, och jag såg honom jaga och vi blev riktigt goda vänner. men det var väldigt svårt att ta bra bilder på honom och ögonblicket han hoppade i gräset efter musen som han missade :( detta ögonblick missade även min kamera :( skratt!!! så sorgligt!!! så han fick kassler istället.



ge mig en kram och kram på er själva! mmmjjiiiauuu! ses imorrrrn!...kanske...



Det du vill säga
Postat av: ♥{JUJU}♥ PHOTOS-FASHION-ME

Det är så fint i kyrkor :) Brukar gå in och kolla, fastän jag inte är kristen :P

2008-07-17 @ 02:52:27
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: liene

Den där katten var sååå goosig:D

Det var fina bilder från inne i kyrkan.

2008-07-17 @ 17:12:18
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Suzze

Vilka fina bilder i kyrkan. avis Skulle också villja kunna ta så fina bilder som du gör.

Och gu vilken underbart söt katt.

2008-07-18 @ 19:09:24
URL: http://suzze.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0