uppföljaren jag lovade ... vill ni följa mig längst vägen?

Då så!

Nu är jag tillbaka! Med en massa bilder dessutom som laddas i flera min var o en! Så jag kommer nog att sitta här i flera timmar. Men utmaningar är bra!

Tålamod!!!






































3. Bär man på flera sten på hjärtat beror det kaske på att man har kommit
av vägen någon gng under färden... teorier kan bli många...




4. Den klassiska teori om vägskäl...är man osäker då är det svårt att välja...



Vi ses vid nästa inlägg!
Ha en bra kväll!


Det du vill säga
Postat av: Lena

Hej och tack för ord som värmde så.

Tittar in här och gillar både ord och bild.Tack!

2008-07-13 @ 00:46:16
URL: http://lenjangel.webblogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0