vilket foto?

jag saknar mina egna foto för tillfället för jag vill inte tjata om det men jag har nog drabbats av en datavirus själv, allting teknisk jag kommer i närheten av går sönder. det är en KUPP. är jag så märkvärdig att man ska göra så mot mig? bara för att jag ville skriva ett inlägg om hur klantig jag är och behövde mer material för att komma ut med ett riktigt roligt inlägg?! det blev för mkt av det goda och jag  vill säga STOPP! STOPP! STOPP! sluta traumera mig! hör ni undertonerna av skratt här? ok, ni hör, då är det väl bra! allting kommer att lösa sig!


  


lika barn leka bäst! men är de så lika? ser ni skillnaden säg till!
jag har tänkt att när jag kommer tillbaka på riktigt då gör vi en djurtävling om dagens vackraste min eller nåt sånt.
hör ni, ni kan ju redan börja rösta!
vilken av dom tre är sötast tycker ni?

Det du vill säga
Postat av: tess

Dalarna?? Okej inte skåne i alla fall som alla andra bor. Själv bor ja i Kristinehamn... å du kan skriva var du bor ja behöver ju inte lägga ut inlägget om du vill ha de hemligt...



Nåja... man kanske ska sova??? eller kolla vidare på näet va vet ja e ganska pigg efter floatingen...

2008-07-22 @ 22:50:50
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: matilda

trevlig kväll! :)

2008-07-23 @ 17:42:51
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0