Björn E.

han heter Björn, för många av hans vänner och släktingar Nalle Björn. han är lite över 40. vi har nyss kommit hem från kyrkan, graven och minnesstunden. musik från bl a hans egna CD var slående, och om jag kunnat beskriva stämningen som uppstod då vi hörde "Broken heart"  av Axel Rudi Pell eller när M läste sin pappas profetiska dikt så hade jag gjort det. men jag kan inte... det var många fina insattser de nära och kära hade kommit med varför dagen förblir en dag man minns för alltid...



Broken Heart

I'm lost in a dream, with a mind's full of sadness,
I remember the good times, that we had in our madness,
Frozen tears with illusions of fire,
All of my life was filled with desire

Oh I wish we could go back to where we started,
Love, lost love, you're so cold, cold hearted,
The fire in your eyes gets me out of my mind,
How could it be, that you're so blind


Hunting the shadow, that was lost in the past
Like a soldier of fortune, who's life couldn't last,
Falling tears, from a love's not in vain
Time tells no lies, could our love come back again

Don't leave me alone
With my broken heart
Can't you see, that I've loved you from the start
Don't leave me alone
With my broken heart
Can't you see, that I've loved you from the start



jag har älskat dig från allra första början! vi ska tänka på innehållet i orden...





Det du vill säga
Postat av: Kattis

Åh, synd om dig, du måste ta hand om dig.

Vi tog nått lätt bara, klockan har blivit lite mycket.

Ha det gott!

Krya på dig.

2008-09-19 @ 19:42:46
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: jayne

Usch ja.... livet är många ggr orättvist...

Begravningar...är både fina och sorgliga. Min pappa dog för tre år sedan idag... satt och tittade på bilderna från begravningen innan. Jag är så "glad" idag för att jag tog dessa foto...Var tveksam först. Men nu är det skönt att kunna titta tillbaka på dem.

Uppmuntran och stöd behöver vi alla...för att växa och må bra.

Många många kramar!!

2008-09-19 @ 19:53:40
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha söt liten son du måste ha :)

Min förkyldning har tyvärr kommit tillbaka, min röst har blivit alldeles hes idag. Den bara försvann när jag satt på lektion. Men jag hoppas att de bara är min röst som försvinner och inte att jag får ont i halsen och allt de där igen!

Krambanan :)

2008-09-19 @ 21:30:32
URL: http://flachsbinderl.blogg.se/
Postat av: anne

Det måste varit en vacker och unik begravning av kistdekorationerna att döma.



Vi var på begravning för tre år sedan då Björn dött i samband med en helt onödig olycka. Som utgångsmusik spelades Björnen Balous Sång på orgel och det var så passande med tanke på vem han var.

2008-09-19 @ 21:52:52
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

"Vår" Björn hade precis fyllt 40. Han hade fyra minderåriga barn som han och hans fru levde för.

2008-09-19 @ 21:54:12
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: tess

Ja vi får krama varandra.. de e inget annat... å han skojjar klart han uppskattar om ja kommer med nå fint de vet ja men ibland får man svara så man baxnar ha ha... å han har aldrig haft nån tjej som gjort nå sånt men nu när de ska va en speciell helg i Stockholm kommer berätta allt sedan ni vet inte allt så kommer även du förstå... hi hi... natti på dig å kramar i massor //Tess

2008-09-19 @ 23:36:05
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Carro

Godnatt :)

2008-09-19 @ 23:57:50
URL: http://carrolovesbill.blogg.se/
Postat av: J.

Sv: Jag är inte söt i denna mössa! Neej herregud, jag ser inte klok ut. Men som sagt, alla tycker olika. Jo jag har ovänner i skolan. Eller en person som var en av mina bästa kompisar har svikit mig så många gånger att jag inte orkar med det! Hon är så knäpp, hon är tsm med en kille som styr hennes liv. (han är rasist+hatar mig) Han förbjuder henne så många saker, hon får ex inte vara med mig pga min hårfärg+hudfärg osv.. Och hon lämnar alla sina vänner för att kunna vara med pojkvännen! Är man med henne då ringer han minst en gång i minuten, så det är ingen som orkar vara med henne! Pga att antingen får man inte vara med henne eller så pratar hon i telefon! Och nu är hon jätte sur på oss.(hennes vänner) För hon tycker att det är VI som vänt henne ryggen... Låter inte det skumt?

2008-09-20 @ 11:21:39
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: Liene

Den adgen komemr nog ala komemr ihåg som var där, och speciellt dom närmaste.

2008-09-20 @ 11:31:56
URL: http://lienes.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0