gruvjungfru lagar middnats middag

idéerna tar aldrig slut haha!
jag måste laga köttbollar, dom jag lovat till min Linda till imorgon. men imorgon måste jag fara ut tidigt och kommer inte hem tills framåt kvällen, så det blir en sen kväll igen för mig. idag kom jag hem från jobbet, d v s körövning, något  före 22.00 tiden.
jag har ju sagt att det är mkt som är annorlunda med mig.
just nu tror jag är mitt ego inställd på att härma den som bor i Silvergruvan, nämligen Gruvjungfru. sagorna har lockat mig oerhört i sinom tid och den tiden är inte över visst. så jag har sett Gruvjungfru. på bilden. vill ni också se henne? kolla!



nu ska hon laga sina middnatts köttbollar, haha!
ni tror säkert att jag yrar. inte alls, kom ihåg när ni var barn, läste någon sagorna för er, hur kändes det? i så fall fårstår ni mig, haha!

hur som helst får ni receptet imorgon, haha! de är goda, säger folk. ingen här i Sverige lagar sådana, lovar! förutom om ni kommer att göra det:) suss gott! jag återgår till mina köttbollar...
en provsmak om ni önskar så...

Det du vill säga
Postat av: Erica

Svar: Okej, sure, lämnar min mail här då. =)

Sov gott du med! Snacka om midnattsmiddag förresten, hehe.. ^^

2008-09-17 @ 00:42:11
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas din dag inte blir allt för stressig och om den blir det så glöm inte att andas, hihi.

Ha det gott!

Kramisar

2008-09-17 @ 06:09:40
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Annica

Hi hi!

Ja så var det med vår gamla båtmotor också.

Fick slåtill på ett speciellt ställe. Annars så startade den inte. Men sen funkade den hur bra som helst!

Ha en så bra dag du bara kan nu.

KRAM!

2008-09-17 @ 07:29:38
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: jayne

OJ..... du är en god mor som stälelr dje och lagar mat klockan 23.00...wooow.. ja jag antar att Linda är din dotter....????

Ja Ina... jag förstår precis vad du menar!! Jag tar tacksamt emot alla tankar, råd!! Finns säkert bra kommunala skolor också, hade jag vetat allt detta innan så hade jag kollat runt..och det kan vara mitt råd till andra föräldrar med yngre barn som HAR diagnoser...kolla runt i tid .. För högstadiet är tuffare än mellanstadiet och det är då det bärjar gälla...

Gör jag rätt som inte nu ändå söker ny skola.. ingen aning..och det komemr jag nog inte få veta heller.... Sonen säger ju sig trivas i klassen med kompisar..och kanske det är viktigt för honom ändå.. eller så hade han kunnat få det minst lika bra på annan skola ... ja...

Skolan... ja... men man kommer vidare, man kan lägga det bakom sig och det kommer sonen också kunna göra, om han i allafall får en trygghet och får behålla sin självkänsla, och det jobbar jag för. Han ska veta att han är bra, att han duger, att han kan. DÅ tror jag man kan gå vidare trots allt.

Massor av kramar på dej och ha nu en bra dag...hoppas du kan få lite rast och vila...

2008-09-17 @ 07:57:04
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Pippi

Gillar dina bilder!



Kram

2008-09-17 @ 09:23:51
URL: http://pippibears.se
Postat av: anne

Den där gruvjungfrun med stekpannan i högsta hugg skulle då jag inte vilja möta en mörk kväll! ;)

2008-09-17 @ 19:29:46
URL: http://annnne.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0