morning with more music


morgonen för mig började med ett inblyck i msn nyheterna där jag blev upplyst om att 7 av 10
"singel"dejtare lever redan i en relation. och från Paris Hilton kom jag så småningom fram till en flygande man
som lyftes upp från scenen och svävdade över huvuden på publiken som ett slags Jesus
tills han försvann bakom kuliserna. men... han behövde inte ens göra så mycket mera
än enbart halvviska några toner från "Man in the mirrow"
förrän de svagare i publiken svimmade av och bars ut på båren.
Extas avtog ej utan tilltog, människor grät, skrek och några svimmade som sagt.
undrar hur många hjärtan slutade slå för denne mans skull.
speciellt när de såg honom fara till himlen.

tyvärr kan jag inte visa samma video som är troligen en av de nyaste, den fanns inte på youtube, ni får söka själva!

däremot blir jag uppmuntrad till att ta några till visdomsord från en bok som jag uppskattar.

jag söker länge länge, det finns mycket att ta till sig. ok, jag väljer ut ett litet fragment från Hebreerbrevet 13:
"Håll broders(syster)kärleken levande. Kom ihåg att visa gästfrihet, ty det har hänt att de som gjort det har haft änglar till gäster utan att veta om det. Tänk på dem som sitter i fängelse, som om ni var fångar med dem. Tänk på dem som blir misshandlade, som om det gällde er egen kropp..." "Låt er inte ryckas med av alla slags främmande läror. Vår inre styrka beror av Guds nåd och inte av en viss sorts mat...." etc.


hoppas ni finner texten lockande! annars lyssnar ni på musiken och ser på bilderna.
jag återkommer,
puss på alla!
skriv om hur dagen varit för er!






Det du vill säga
Postat av: Annica

HI hi! Du är så rolig!

Jag tyckte att den såg god ut. En sån där kaka som skriker: ÄT UPP MIG!!

Men jag måste erkänna. Jag kanske skriver mycket om att jag bakar. Men jag är inte speciellt bra på det. Och äppelkakor är jag totalt värdelös på. De blir bara degiga och äckliga!

Massor med kramar till dig! Du underbara människa som lyser upp min dag.

KRAM!!!

2008-09-02 @ 13:25:57
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: tess

Ja stressar inte så mycket ja heller igentligen men man känner stress när man ser allt man borde ha gjort å inte gjort...

2008-09-02 @ 13:51:59
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Angie (:

Sv: Aao, du har nog rätt ;). Jag trivs mer och mer faktiskt :D... Jorå, min lilla hemlighet är rätt så positiv! x') Hihi :)



Min dag .. Haha den e helskön, lugn o bra :D Din då?



Fin text btw :)



Kram

2008-09-02 @ 14:25:19
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

sv: jag vet inte riktigt vad jag ska svara, men jag tar verkligen åt mig av det du skriver så tack så mycket, det betyder en massa <3 Jag hoppas på det du säger att de kommer bli så, att de tillslut kommer komma någon o jag släpper min rädsla kram

2008-09-02 @ 16:57:02
URL: http://blondina.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0