skönt om man får vara lite trött

hej, mina vänner! jag har inte rest bort men jag känner mig som en ekorre i hjulet och med den insikten är det lite svårt att leva för en sådan person som jag. så nu är det helg och jag är iaf ledig denna helg som är bra. men jag ska inte enbart sitta vid dator:) det orkar jag inte med. strax ska jag svara på era kommentarer, att få komma till er osh säga hej är nästan den finaste delen av bloggen:) speciellt om någon har undrat om vart jag tagit vägen:) titta på foto från tisdags kväll då jag hade en körbjudning hemma hos mig! alla är inte med bara. damerna är på hugget fast de ser lite trötta ut. det var ju en sen vardagskväll trots allt!:)

vi hörs!
lyssna på
Gabriellas sång
här! en ung norsk talang sjunger. vi kommer att sjunga denna sång iår bl a.

MERA SOL!:)

Det du vill säga
Postat av: tess

Hej gumman.. ja hinner inte heller med bloggen så mycket just nu.... men de överlever vi... Ha en skn lördag å vila du med //Tess

2008-09-13 @ 11:06:39
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: anne

Har du körövningarna hemma? Jag skulle gärna sjunga i kör, men tror inte jag har röst till det..Sjunger bäst i bilen...



Ingen sol, men heller inget regn.

2008-09-13 @ 11:59:43
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hejsan!

Nej, man orkar inte vara så aktiv. OCh jag kan inte skriva för privata saker då halva min skola läser bloggen. Samt döttrarnas kompisar.

Ha en skön och trevlig helg.

Kramisar

2008-09-13 @ 13:08:28
URL: http://kattis11.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0