aktuellt

först tänkte jag se om någon har tänkt på mig, och det fanns några ju. sen var min tanke att kolla dotterns blogg, det är många som läser men jag finner inte tid, dåligt. sen tog jag några foto, jag försöker så att det blir något nytt varje sesong. men jag har blivit väldigt dålig på att ta bilder. kollade min dotters senaste foto, de är fantastiska, men jag vill inte sno från henne, gå in på hennes blogg istället! så ni får se mitt eget foto i min blogg idag.

det är inte bara att jag har haft fullt upp, men jag har även nya intressen, jag undervisar eleverna och kommer ha fler, om det blir möjligt. det är väldigt roligt att undervisa. att se och höra hur mina ögonsten utvecklas, att de går upp på stora kyrkorgel och gör musik, att de kompar till kören, gör stämning så folk tystnar i bänkarna. en fantastisk upplevelse att vara barnens vägledare och se frukt av eget arbete:)

kommer få min egen sida runt själva julen, då min son hjälper mig göra en sådan. då kanske jag slutar med bloggen, mitt mål var ju från början att visa vad jag sysslade med, inte skriva av mig.

typiska decemberfoto




den vita färgen dominerar, det är så med lettisk jul, den ska vara vit.
hoppas vi ses fram till jul! ha en bra helg alla!

Det du vill säga
Postat av: tess

Skönt att du är igång lite... skönt att höra.



Ja det går bra med grabben även om det är mycket runt om...



Vitt är fint till jul och vitt har väl kommit mer och mer även här... men om det redan är vitt ute lyser ju det röda upp men när de knappt blir snö kan vi ju ha det vita...



//tess

2009-12-14 @ 17:41:20
URL: http://tess701.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0