vill säga hej!

hej på er! jag har förtsått att ni kastar en blick in i min blogg ibland. tack för omtanken! jag känner er värme och är glad över er uppmärksamhet och hopp ni uttrycker angående min hälsa. nu låter jag som en gammal dam visst :)

det går inte spikrakt upp med mig. det behövs en förändring för att allting ska vara bra igen. har man tagit ett steg åt sidan i livet då är det nästan omöjligt att börja om exakt där man slutade. det gäller att hitta en ny balans i livet. och det tar tid. därför är jag fortfarande passiv på alla områden, jag lever i nuet, och just nu måste tänka mer på mig själv. men jag har börjat sakna min kör och mina elever mer och mer. och jag vill träffa några av er. och säga tack! det är ett livstecken :)

god fortsättning på det nya året!!!

Det du vill säga
Postat av: lena

Tänker på dig!!

Hoppas allt ordnar sig snart.

Det viktigaste är att tänka på sig själv i dom här lägena.Kram lena.

2009-01-07 @ 11:36:43
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: tess

Jo de e en kamp... du får gärna,, skojar,,, ta mina barn just nu. De e en kamp.. tonåringar vet du.



Men de reder sig väl man får fortsätta att kämpa så blir de nog goda medborgare även dom.



Jaha ja du ska tillbaka??? På vilket sätt ska du tillbaka? Samma tid som innan? Samma arbetsuppgifter? Har du pratat med chefen så det tas tag i problemen?? BErätta om du vill å orkar. Men du ta det lugnt när du börjar å säg NEJ,,,, gör de du SKA å inte mera för att andra tycker så.



TEss

2009-01-07 @ 13:03:25
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Tove

din blogg är ju skit fin!

2009-01-07 @ 16:27:24
URL: http://tovedenstore.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ineta tänker på dig!!!!

Saknar både dig o kören...men du ska ta hand om dig först och främst...



Kramar Susanne (din lilla sångfågel)

2009-01-07 @ 20:51:20
Postat av: Anna

Hej Ineta!

Tittar in på din sida då och då! Den är verkligen jättefin! Ja, ibland behöver man verkligen stanna upp och reflektera över saker och det blir nästan bara tid för det när man blir sjuk! Krya på dig, allt gott och hopp om ett kreativt och inspirerande nytt år!!! Stor kram från Anna

2009-01-08 @ 09:43:17
Postat av: Åsa

Hej! Kikar in till dig en stund! Vi saknar dig, och hoppas att du tar hand om dig själv ordentligt! Resan tillbaka kan vara lång och tidkrävande, men låt allt ta sin tid, den går inte att skynda på. Kram!

2009-01-08 @ 10:47:31
URL: http://www.healing-light.dinstudio.se
Postat av: anne

Hej!

Hoppas du mår bättre. Tänker på dig.

2009-01-10 @ 21:08:36
URL: http://annnne.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0