prioriteringar

jag prioriterar sommaren, jag prioriterar min familj, och jag prioriterar mig själv i det läget, har inget annat val. men jag tycker det är väldigt synd att inte få umgås med er, mina bloggvänner, så mkt som jag vill. det är förlust för mig att ni inte skriver lika mkt som förr. men det beror helt och hållet på mig själv. men ni förstår mig säkert. tar jag mer saker på mig, tappar jag greppet om livet igen. och det jag sälv vill hamnar på listans botten. till en del av er kan jag säga: ta vara på er själva förrän det är för sent - egen tid för en stund, en dag, en vecka... alla behöver eget utrymme!

hälsningar och kramar till er alla, mina vänner!

Det du vill säga
Postat av: tess

Hej gumman... jag fick inte börja jobba... det fanns stygn kvar... så det blir att vara hemma till den 21.



//Tess

2009-06-03 @ 20:21:18
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: soffie

kram till dej å må gott vem vet vi kanske ses i sommar

2009-06-06 @ 20:33:17
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: tess

Jag älskar detta med kläder och blir liksom glad av att köpa... vet att det är sjukt och det är en del av min sjukdomsbild att bli lite lite lättare när jag får köpa lite saker. TYVÄRR:



Hoppas du har de gott och att livet går framåt. JObbar du ännu??? Det brukar ju vara så svårt att få vara hemma någon längre tid. Mig är de på så jag börjar jobba på tisdag. Blir fyra veckor innan jag går på min vanliga semester. //Tess

2009-06-13 @ 11:13:32
URL: http://tess701.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0