nu ska jag skapa;)

min skapare, hjälp mig! jag vill göra om min blogg, är inte nöjd själv med den även om ni är nöjda! suck. ni får vänta på mina svar, sorry! det kommer att ta tid för mig. under tiden kan ni glädjas åt repertoar jag kommer att spela på bröllop om en vecka. det blir musik ur filmerna "Star wars" och "Indiana Jones" som ingång och utgång. jag skickar ett prov av varje så ni kan lyssna på musiken. är det något för er? ;) världen förändras tydligen mkt fort! den snurrar och snurrar i ett halsbrytande tempo! jag känner detta även i mitt stackars huvud, haha! det går runt! det var inte så länge sedan jag började jobba i min branch men under bara de sista åren har musiksmak hos människor förändrats totalt, må jag säga, och jag med dom;)

trevlig underhållning under tiden jag jobbar med min header!








;) ....... vad tyckte ni? en mkt positiv stämning, eller hur?
ha en trevlig fredagskväll !!!


Det du vill säga
Postat av: Jenny

Hejsan!:) Nu har jag svarat på lite frågor från frågestunden! Kika in i bloggen så hittar du svaren!

2008-08-15 @ 18:41:50
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, jag joggar alltid olika långt.

Minst 5 km och högst 7.5, det beror lite på hur mkt jag orkar.

oj, hoppas värken går över.

Jag har oxå ont i bena idag, eftersom jag tränade igår o inte gjort det under 2 veckor, så då e ju kroppen inte van...

Så jag har världens trtäningsvärk! =(

Tack för tipset!

Jag har nu köpt ett par converse och det blev ett par svarta och nästa gång får det bli ett par röda eller ett par med mönster!

Ha en trevlig kväll!

2008-08-15 @ 18:51:57
URL: http://carrolovesbill.blogg.se/
Postat av: jayne

oj....spännande...

Min son går inte med stegräknare...?? Jag gör.

Ja du... kan vara så att utbudet var prinsessor när du var liten?

Min äldsta son hade (fick) inga bilar som barn, fråga mig icke varför..helt fel. Han hade dockor, barbie och ja... och lekte med dem. När han fick bilar vid två års ålder så....inget kul...

Min yngre son hade bilar sedan födseln och har alltid valt dem... ingen aning. MEN jag tror att barnen styrs av våra kanske omdevetna förväntingar. Finns ju en norm att följa...

Kram

2008-08-15 @ 21:33:00
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: kittychu

Jag tycker din header är väldigt fin, faktiskt. Jag funderar på att göra om min men jag orkar inte. Latmask är jag, sen är jag inte alls duktig på sånt här, heh :)

Ta hand om dig :)

2008-08-15 @ 21:54:30
URL: http://cherrypunch.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0