är allting fel?

det åskade och knallade och vi såg lågan i ledningarna hemma hos oss.
och igår natt satt jag med min dator i ensamheten och försökte reparera denna, har förlorat virusskydd.
önsketänkandet är bra men det fungerar inte på datorer, jag har inget internet för tillfället.
så nu sitter vid en annan dator inne i stan och skriver ett snabbmeddelande till Er alla snälla rara  eventuella som brydde sig om mig.
på råga av allt har slutat fungera även min mobil.
kan det vara mer fel?

jag ska nu krypa in i en ide och invänta på nästa sommarvärme, tror jag, eller? haha! nej då! har inte tid!
vad ska jag göra? jag hade tagit massa foto och hade planerat två fina inlägg, men jag hoppas jag får återkomma med dom snart.

på återseendet iaf, mina kära! jag har insett bara nu hur mycket jag saknar Er!


puss och kram!

Det du vill säga

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0