tvingar jag er...?

tvingar jag er till någonting? jag måste ju få avsluta vandring med er! LÄNGST VÄGEN menar jag. har man lovat då har man lovat. dator hänger aldrig med mina idéer fast den gillar att hänga upp sig. det är ett standar. nu vill jag lägga in den där solen med neddragna mungipor som jag har både på msn och e-mail men jag hittar bara inte den här så jag slänger in :( standar. hur ska man vara kreativ om det inte finns möjlighet till detta :(

jag har tom slutat med att stava med de stora bokstäverna, snart hoppar jag över ? och ! ni förstår precis vad jag menar hoppas jag, ingen mening liksom, många andra gör likadant, vi följs åt som i en bilkö när någon kör för fort eller för segt.... så ä de :( suck! nu är jag trött också....jäääspp!

men jag avslutar temat om VÄGEN så den är klar tills imorgon för jag har sparat på fler roligheter åt er istället, och de blir säkert fler än jag trodde , för jag är ju så himla klantig av mig!

så glöm inte bort mig! jag vill underhålla! precis såsom många andra underhållit mig. tack till de några som hittade till mig själva, det var verkligen kul att ni gjorde det! precis som jag gjorde med flera, men vissa vill inte svara. skyll på er själva då!



9. Gotti gotti, livet leker, så kan det också bli!

här ser ni smultron som är det livets godaste bär... /smulor, smultron...tänk bara! livet består av smulor som är så goda som smultron! njut bara av de när det ges möjlighet!/ ............ men därnäst skulle finnas en



myra, kan ni se den? inte? inte jag heller :( men den fanns med på bilden i kameran iaf vet jag....jag är så glad för denna fjäril från nästa foto, den satte sig lugnt o lät sig fotas inte som den andre som jag jagade i en halvtimme men fick ingen bra bild iaf ..............ha! titta där! här kom myran! se det sista foto!

nu kan jag gå och lägga mig! mer hinner jag inte med. jag får nog återkomma med mitt tema för jag hade fler bilder och idéer. imorgon ska jag spela orgel, det är mitt jobb... fast jag är på semester, hmmm!.... men jag får en inspelning och det tycker jag är jätte kul och spännande :)


god natt och kram på er! jag tycker om er! vi ses hos varandra!

Det du vill säga
Postat av: ♥{JUJU}♥ PHOTOS-FASHION-ME

Svar: Låter jättemysigt faktist :)

Och ja, det är "god morgon" för min del tills klockan tre haha.. Vaknar ju jämt så sent! ;)

2008-07-14 @ 02:35:44
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: anne

God morgon!

Jag ska kolla upp bloggaren du rekommenderade, jag tycker om att läsa de som har litet kött på benen, humor, sarkasm..



Må gott!

2008-07-14 @ 07:26:18
URL: http://annnne.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0