det var sol idag

det var sol idag, termometer visade 30 grader på solsidan. just nu är det runt 20, bara så där lite sommar, solen är borta. det gäller verkligen att ta vara på alla fina sekunder i livet. men nu ska jag gå ut och gräva mig ner i någon rabatt, det blir lite mera tomat och gurkodling iår. alla kloka och ja, även svåra tankar får jag lägga ner i en grop de också, sen får de vänta. bäst om de torkar ut. jag är stark, och jag är älskad som jag är. vad bryr jag mig om mängden? det är kvalité som räknas. och jag har precis träffat några till underbara människor i mitt liv. skaran växer. jag får äntligen leva och ta vara på mig själv!


det första foto är mitt, det är från min trädgård, blomman tycks ha sin egen berättelse.
det andra fotot har min dotter Liene tagit i Karlstads stadsträdgården, tulpanen heter Sensuell.
ha en bra dag ni med!:)

Det du vill säga
Postat av: tess

Önskar även jag orkade gräva i trädgården... får nog efterlysa någon som verkligen orkar just detta.... jag kan va arbetsledare å bjuda på mat.



Hoppas du har det gott. //Tess

2009-05-27 @ 12:23:37
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Jag tar en dag i taget och jag mår ju bättre men jag orkar tyvärr inte ta tag i stora saker eftersom det är så mycket och så stort som måste göras. Men jag ska lära mig att det får vänta tills jag får hjälp eller kan själv.



Nästa söndag börjar jag jobba fem veckor tills det är dax för sommar semester. Jag njuter faktiskt nu.... och jag hoppas även du gör de. Jag tänker mycket och ofta även på dig.



Är dock lite off jag med på bloggen.... men de finns ju viktigare saker. //tess

2009-05-31 @ 19:38:44
URL: http://tess701.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0