samma

jag kan säga ungefär samma saker igen som i de förra inläggen.

nytt i mitt arbete är att jag har kallat om min kör Lett och lagom till vokalensemble Gabriella, det ligger en allvarlig och sann historia bakom valet av namnet. dessutom passar namnet för både mig och mina tjejer (va de än tror själva) på alla sätt, det är lite komplicerat att berätta här allt, så jag avstår.

så har jag även 5 st. piano/orgelelev, Tio fingrar heter gruppen, haha, och jag går på en som jag själv säger  kompletterande kurs i Sthm. En eller två ggr i månaden, det är kul. Vi är en internationell grupp, bestående av 6 personer: en som tar flyget från Island varje gång, en som är född i Tokio, några så där lagom svenska, eftersom ingen av dom är ren svensk, haha nu skojar jag. en från Skåne alltså och en från Östrgötland. och så en bingo fullträff, en lettisk tjej från min stad och i min ålder och med samma namn som jag, vi är nog inte fler med samma namn i det här landet, hahaha!

jag bjuder på några egna fotto från serien "September", tagna i min trädgård, och så katten förstås!




jag har några (eller fler) riktiga konstfoto för jag har tagit massor med bilder under de sista månaderna... men  som jag vill spara tills vidare, jag kommer arbeta med dom ett tag först. när jag får tid över dvs, det är det stora problemet.

Varma hälsninagar/ Ina.

Det du vill säga
Postat av: soffie

va roligt att höra från dej,

Å jag hoppas du kan må bra.

Fina bilder du visar idag.

Jag pratar ej såmycket med Petra hon har fullt upp och jag med men vi hörs ibland iallafall,

kram till dej å hälsa familjen.

2009-10-01 @ 22:02:54
URL: http://soffie69.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0