musik i mitt huvud

vaknade av att jag hörde musik i mitt huvud. vacker höstlig musik skriven och spelad av min yngsta dotter. jag har uppmanat henne att spela in den till blogg. nånstans ska man börja. fast hon är ju duktig själv och har spelat in ett och annat i sin blogg. än så länge vill jag ta fram något av mina favoriter. jag tycker om bra kvalité. inte alltid finns någon kvalité ute på You Tube.

det blev Eva Cassidy.





hoppas ni tycker om mitt val. inte precis morgonmusik men matchar väl den stämning jag vaknade med i kroppen:) och lik min dotters musik. vi ses senare under dagen! jag ska fortsätta med min bil idag och sen...  får se hur det blir, har tänkt ringa till min väninna och dansa med dom:) hej på dig, N, om du läser detta då vet du att jag kommer att ringa, haha!
 ha det bra idag, alla bloggare och ni, de andra! kram!





Det du vill säga
Postat av: Sanna

Jaa verkar som de flesta bloggare är trötta på detta väder, jag är det iaf, usch mycket trevligare med sommar och sol =)

2008-08-11 @ 16:29:30
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Lexie

hm, nog en blandning av alla tre, men mest det tredje alternativet :D



Gillar Eva Cassidy grymt mycket :D

2008-08-11 @ 20:55:56
URL: http://musicofc.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0