STOPP knappen funkar inte!

INATT får jag inte STOPP på mig.
jag har för övrigt alltid haft lite svårt att följa regler särskilt om det gäller arménsreglerna.
jag är en sådan person som vill diskutera mig fram genom saker och ting
tills de ändras så jag blir nöjd eller tills jag .....ja, tröttnar kanske. så kan det också bli. haha!
jag vet inte om det var roligt för nu är det sååååå sent ...gäääsp!
att jag vet knappt själv vad jag skriver om.
vad var det jag ville skriva om?
måste tänka!
hmmm!....

vad gör du?
tag inga foto på mig just nu, är du snäll!



tack, det räcker!...
ja, jag ville ju skriva om mer pinsamheter idag (igår)
och jag hade tagit bra bilder redan imorse (igår morse)
för det var då det hela hände!
åh, vad klantig jag är!
men jag skulle ju ut på ett uppdrag
och när jag väl kommit hem
då hade min dotter den där bloggtävlingen
och hon sitter (suck) vid samma dator som jag...lite trångt, må jag säga
men vad gör man inte för barnens skull!?
dessutom har hon blivit så mycket bättre på allting,
målmedveten och duktig!
vilken glädje för mamma!
titta nedåt vad hon har gjort!...
mitt motto skall definitivt ändras till:
"tag varje dag som en ny gåva!"
nu börjar jag förstå vad orden vill säga!



ja, detta är visserligen bara en bit
men jag får ju inte sno hela tårtan från henne
och mitt i natten dessutom!
hon, min dotter, är absolut inte som jag, raka motsattsen faktiskt,
gå in på hennes blogg och se, ja, titta på hela tårtan!
bloggen heter www.lienes.blogg. se

nää... kolla vad jag gjorde imorse! (igår morse)
vad håller jag på med egentligen?
hur kan det gå så där?




gäääääsp!......ursäkta mig! nu vill jag verkligen sova, och sova djupt!
för jag har slitit med min blogg under småtimmarna, inte bra!
jag fortsätter sen, jag lovar, för jag hade mer att säga
och det blir säkert nya roligheter
för jag är ju så himla klantig!
men bra det! då har jag alltid bra bilder att lägga ut på nätet! :)
kram på alla som inte är rädda för att krama en sådan som jag! nattnatt!skratt!


fåglarna har precis dragit igång!....
ja, just det! tag varje dag som en ny gåva!

Det du vill säga
Postat av: kalm '

hahahaha jag diggar din inlägg! :)

ja, skrivskriv!!

2008-07-16 @ 11:52:02
URL: http://hejjagheterkalm.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0