god natt, gott folk!!!

det har varit så mkt konstigt under den förra veckan och nu fortsätter det igen. man säger att hela veckan kommer att bli som måndag. ibland blir man skrämd så väl det stämmer. visst tycker jag inte om ett tråkigt liv, det ska hända saker och ting varje dag, men själv vill jag gärna vara rolig och glad, och då ska livet också leka, tycker jag. men så är det inte ofta. och det är därför jag älskar allt gulligt och roligt och rart. kan man älska regnet som kommer från nästan oskyldigt vitt (ok, lite grått) himlen? just då när man vill gå ut en sväng och ta en skön promenad? ja, faktiskt, jag kallar det för en skön stund ändå. här ser ni resultatet! inte de foto jag hade tänkt och inte många alls men det är på grund av att min dator är inne på reparation. jag tror stenhårt på att jag får fart på mig igen senare. just nu måste jag satsa på min konsert, även om jag inte spelar så mkt, jag har otroliga saker jag kommer att berätta senare. och på torsdag ska vi resa, jag och min dotter, så jag måste förbereda mig, saker som man ska skriva upp på listan och saker som man ska ine glömma och sådant, ni vet!


jag säger god natt men som vanligt är det morgon hos flera av er, ni som läser.
jag har inte tänkt sitta uppe tills de första fåglarna drar igång igen, detta skulle vara en onödig självuppoffring.
man lär sig så småningom, haha!



jag ska strax njuta med mina sängkompisar av den sköna stunden att få komma in i en bädd.
inte sitta på en hård stol framför en känslolös dator... till kl.5 på morgonen, haha!
titta, här sover de redan, en har tagit plats på min kudde förresten,
får han vara kvar där? jag ska tänka på saken... medan jag borstar tänderna,
haha! nu är jag trött, då är jag rolig och pratar mkt! tyst på dig! hmmm!...


GOD NATT SÄGER HAN! ÄR HAN INTE GULLIG, MITT LILLA LAMM?
OCH HANS KOMPIS TIGER? TÄNK OM ALLA KUNDE VARA VÄNNER SOM DE TVÅ !?




Det du vill säga
Postat av: tess

kikar in å säger SOLEN e här så gött.... Var bor du förresten? //tess

2008-07-22 @ 11:28:54
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: ♥{JUJU}♥ PHOTOS-FASHION-ME

Var min mor är? Fattar inte :P

2008-07-22 @ 11:54:38
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: Eemse

sv. jaha va kul, vilket land kommer du ifrån? Finland?

2008-07-22 @ 12:17:57
URL: http://eemse.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0