ego ;)

lite ego ikväll. orkar inte...
men har tvingats sortera bilder, dator är överbelastad och det finns ingen ordning på något längre. så jag har slitit och slitit och vill till slut lägga ut några roliga foto. titta och hitta likheter om ni kan ;)


är de två systrar eller mor och dotter?


sex (!?) fantastiska ungar! kom igen!

med denna positiva stämma vill jag avsluta kvällen, oj oj, nattpasset! visst är det tråkigt utan mig med mina otroligt långa kommentarer, erkänn! men jag har ett spännande arbete att göra, udda tider bl a, så jag berättar sen när jag är mer på hemmaplan igen. njut av bilderna än så länge! bye bye!

Det du vill säga
Postat av: Rebecca

Liene är ju verkligen en kopia av dig som ung!! Nästan skrämmande lika :D Jättesöta!

Hehe jaa, det ska bli skönt att äntligen få ut all skit på datorn. Ska nämligen rensa hela datorn sen när jag fått över allt på hårddisken :) Det är extra jobb, så det är as skönt att få in extra pengar varje månad!

2008-10-30 @ 23:38:29
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: VS

Du och Liene är verkligen lika varann, hade inte tänkt på det, men nu ser man det på bilder!

2008-11-02 @ 01:12:10
URL: http://varissvard.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0