kursen var toooppen!!!

toppen toppen toppen kurs och fest med musik efteråt. det finns så många talanger, inte där man förväntar sig att de ska vara, men LITE HÄR OCH DÄR, LITE SÅ DÄR ÖVERALLT!!! är så full med intryck och tankar och har en stor samling med foto och filmer, fast det bästa fick jag aldrig med. det är makalöst hur bra är människor om dom vill!!! men nu orkar jag inte längre, kom hem ca kl.00.30 och just nu närmar det sig 1.00. vi hörs och ses framöver! med bilder och allt!

byebye! jag har inte övergivit er, bara orkar inte...

inte heller foto dyker upp, fel på anslutningen, suck! kl. är över 1.00. suss gott gott folk!

och alldeles nyss kämpade jag med att få inläget publicerat. så mkt besvär på en dag vill man inte ha:)
suss... och snark från mig inom kort! kl. är 1.30...



Det du vill säga
Postat av: Pippi

Hej! tack för dina rader inne hos mig, förlåt att jag är dålig på att besöka tillbaka. Mår inte bra, inte min bästa tid på året direkt.



Kram

2008-10-11 @ 07:06:05
URL: http://pippibears.se
Postat av: Jenny

Tack för din röst :)

2008-10-11 @ 09:21:04
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0