så you think you can dance

vilket drag! ska inte prata i långa meningar ikväll. vill ladda ner den helt otroliga ryska streetdansen (Nigels uttryck)  som killarna dansade ikväll. jag menar Twich och Joshua. helt ortoligt! ni bara måste se den!!! å andra sidan får ni den äkta upplevelsen bara om ni ser repris på TV på lördag! det var suveränt på något sätt. på TV-n alltså.



har ni tid då kika in hos de bloggerskor vilkas länkar jag har givit till er i mitt förra inlägg!
temat var MÅLMEDVETENHET.

målmedveten men inte riktigt kry var jag ikväll med min lilla kör.
de är helt fantastiska! så de ställer upp!
på söndag sjunger vi! kör hårt, flickor!
hälsningar till alla goda människor!
tycker om er så mycket!
ni är som min familj :)

Det du vill säga
Postat av: na

Dans är för härligt:)

Må gott, kram lena

2008-10-01 @ 14:18:10
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: petra

hmmm...

jag har sedan jag var liten velat kunna ta en enda ren ton åtminstone, jag kommer ihåg när jag följde med en av mina kompisar som var pingstvän till deras kyrka( innan jag blev vettskrämd den gången deas präst ville fräls mig en annan historia)den gången blev inte alls vad jag trodde.

Jag fick gå ur kören för jag sjöng inte alls som de,

Och alla småskattade åt mig i hela kören.

Det ar inte alls kul, nu sjunge jag bara i hemlighet för mig själv.

Kram *petra

2008-10-01 @ 15:43:30
URL: http://karlbergsblogg.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0