trött på min blogg

har tänkt ett tag på att jag inte längre vill se mitt ansikte, det som jag ser nästan dagligen på min bloggheader. vad föreslår ni för vad? ska jag lägga ut fler bilder på mig själv så ni får välja bland dom?
här är några:





likaså kan ni föreslå vad ska jag skriva om mer/mindre. lite ledtrådar om mig:

jag är lettisk
jag är musiker, spelar huvudsakligen piano och orgel. gitarr är mitt drömminstrument. men men...
har tre barn, men undervisar 8 andra
har dessutom en liten kör bestående av galna tjejer som är det rätta för mig:)
tycker om att teckna fast har inte gjort det under de senaste, hm... 20 år, vågar inte...
samma om än värre med att måla
har istället börjat fotografera och det är sååå mkt enklare, fast...
har släppt loss vid några tillfällen och skrivit egna dikter och egen musik
dans är något man skulle vilja satsa på riktigt, som barn var jag helt tokig i balett, stod på tårna som 4-åring, gick på tårna och dansade på tårna. slukade med ögonen alla dansöser på TV-n. varför blev jag inte balerina? inget svar...
ni får fråga mer om ni vill veta mer :)
vid 30+års åldern upptäckte psykologi på nytt, lite fakta från min högskoletid: fick 11 poäng av 10 möjliga för min första uppsats i psykologi, dessutom en utmärkelseskrift som jag sparat
älskar små mysiga grupper med trevliga människor varvat med djup ensamhet
eftertanke och harmoni - min grej
liksom tro på någonting, älska någon, hoppas på framtiden
brist på detta gör mig frustrerad för sådant beror inte enbart på en själv utan på hur samhället har utvecklats. jag tycker alla saknar ANDLIGHET. vad är det för nåt? japp, jag sa ju det!...haha!...


det finns hur mkt foto som helst. vill ni se mer då får ni tigga lite, haha! jag säger tack för mig idag! har inte hunnit med era kommentar alls. nu var det dags alltså !!?? nej, jag gör det imorgon! föremiddag är min, hi hi! nepp...jag har redan svarat, haha! byebye!!!!!

Det du vill säga
Postat av: B L O N D I N A

jag tycker du är hur cool som helst :)

skulle inte tacka nej till att ha dig som mamma, haha.



sv: Tack Ina, dina ord och råd behövs verkligen :)

men med mig är det bra, och med kristoffer också. Själv då? :) kram

2008-09-29 @ 23:46:19
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: ja, men veckans blogg elelr nåt liknande kan du börja om du vill:)



Bra fakta om dig mamsen!

2008-09-30 @ 06:56:24
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: jayne

Ja du... trött på sig själv vem blir inte det... ha ha ha ha. Men jag tycker din header är fin, men skulle du byta så en bild på dej NÄR du spelar måste ju bara finnas... det är ju du???

Tror inte att man ska tänka för mycket över hur bloggen ska vara eller inte vara , ja jag blir för petig då... jag bara skriver det jag vill skriva... det var därför jag skafafe en blogg, för att få skriva av mig..fritt...

Röda jeans.. ja det fanns en del olika modeller på H&M..så då måste det ju vara inne.. hi hi hi hi... 198 kronor var ju ett pris som kändes ok...Får se om jag tar på mej dem idag eller...hi hi hi hi

Kram på dej

2008-09-30 @ 06:58:08
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Åhh, tack :D

2008-09-30 @ 07:25:50
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: lLenal

Godmorgon!

Tack för dom orden:)Kommer att ta mig tid och läsa mera om dig.Du skriver om andlighet,låter intressant,jag har ju oxå min tro. Ha det fint på återseende. kram lena.

2008-09-30 @ 08:18:28
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: tess

Ja tycker du e så bra som du e ja... du e du å de uppskattar i alla fall ja men vem blir inte less på sig själv vissa dagar??? Du e go å bra... Å KLOK!!! //Tess

2008-09-30 @ 09:03:46
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

TAck igen... ja e jättelycklig över dagen som blev å de va underbart...



Du ska sträcka på dig å TRO på dig du e bra även om vi bara känner varann här så har du gett mig mycket... massor av värme å tro.... men som du skriver vi tror sällan på oss själva ja e lika dålig på de ja med... tyvärr.



Sovit gott i natt så de går bra på jobbet men är orolig inför morgondagen då ja ska iväg till Psykitrikern men ja hoppas Daniel har möjlighet att bli med mig.



//Tess

2008-09-30 @ 09:53:08
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Emma

Din blogg är bra som den är :) Jag tycker dock att du ska ha en bild på dig när du spelar piano. Det blir mer personligt, för vad jag har förstått så hör du och piano liksom ihop? :)

2008-09-30 @ 19:44:13
URL: http://emmsan88.blogg.se/
Postat av: Locklig

Jag gillar att komma in i bloggar och få möjligheten att se den som skriver just den bloggen så ha gärna en ansiktsbild - den du spelar på är fin.

2008-10-01 @ 15:54:57
URL: http://www.metrobloggen.se/fundersam

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0