utan tema

det finns inget tema i mitt nya inlägg. jag vill bara berätta att jag inte är aktiv p g a att jag inte känner mig pigg. jag är på semester men måste ta det lugnt. men jag tänker på er alla!

kramar och trevlig semester!

Det du vill säga
Postat av: Annica

Tack för din kommentar i din blogg. Att du jämför vårt samhälle med händelser ur bibeln låter väldigt intressant. Man kan ju undra om människan utvecklats alls under alla dessa år. Vart någon stans gör vi fel? Och varför väljer vi om och omigen fel väg i livet?

Väldigt intressant. Jag får nog ta och läsa igenom bibeln igen. Med nya och mer erfarna ögon än då jag konfirmerade mig.

Hoppas du kan få den vila du så väl behöver. Du finns ofta i mina tankar.

KRAM!!!!

2009-07-22 @ 18:59:38
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: tess

Hej gumman.... ledsamt att du fortfarande inte är bra... jag lider så med dig och jag kan i alla fall säga att jag mår lite lite bättre. Jag har långa stunder där jag mår bättre än på länge och jag fungerar ju.



Du verkar ha en lång resa framför dig men ta dig den tid det tar och jag hoppas inte försäkringskassan bråkar med dig. Det gjorde de med mig bara efter några veckor...men jag mår inte alls lika dåligt som du gör nu.... så var jag för många år sedan.



Men du vet att jag finns här om du orkar. Jag kan inte lösa dina problem men jag förstår och jag kan lyssna glöm inte de.



Tess

2009-07-25 @ 18:30:55
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag oroar mig inte ett dugg för drömmarna. Tycker bara de är knepiga. Alla hakar upp sig på döden i dem. Men jag ser ju bara de konstiga sakerna. Som uppförsbacken i havet... Isak på en skärgårdsö. Han hatar vatten... Stefan på en vattenskoter.... Lotta som drejar lerkrukor. Det har hon verkligen inte tålamod till! ;-)

KRAM!!!

2009-07-26 @ 18:18:42
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: SANNA

Du och liene är ju jättelika..

2009-08-01 @ 02:38:15
URL: http://sannapauliina.blogg.se/
Postat av: tess

Klart jag lider med dig gumman... jag vet ju inte exakt hur du har det men jag begriper att det är tufft ur många vinklar... Dels som du skriver när vi tänker på dessa myndigheter och vidare förståelsen från de i vår omgivning. Man vet sällan hur man ska bete sig eller vara till hjälp inte heller jag. Men jag kan lyssna... det kan jag alltid stå till tjänst med för jag vet ju hur sällan vi kan lösa andras problem och det har jag både tid och kraft till trots familj och annat. vi får inte glömma varann även om vi har det tungt själva. Just nu mår jag ju faktiskt väldigt bra trots allt så jag ska inte klaga. Jag har oxå mycket att jobba på ,,, det är inte så att jag tror att allt e bra för att en period är lite lite lättare. Jag brottas dagligen med ensamheten och med att folk inte vill förstå... men jag lär mig leva med det. Hela tiden.



Bra att du vet att jag finns här för det gör jag...



KRAM



Tess

2009-08-02 @ 20:24:36
URL: http://tess701.blogg.se/

Dela med dig!

ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (ser bara jag)

URL/Bloggadress

Din åsikt

trackback
RSS 2.0